10/25/2012

Chrzciny PART2

Witajcie!


Cieszy mnie, ze restauracja na Chrzciny z poprzedniego postu generalnie się podobała. Jak dla mnie dobre miejsce, by smacznie zjeść w ładnej oprawie. 


Obiecałam fotki z M13... po obiedzie przybyliśmy spędzić czas w bardziej prywatnej atmosferze...

Miałam nie lada problem, bo jak udekorować stół na Chrzciny? Przekopałam internet i nic... Zero pomysłu... Miało  być delikatnie, odświętnie i dziecięco...

Więc wystrój powstał spontanicznie...
buciki ciasteczka z przepisu Jagody - robione już któryś raz, są przepyszne!

Przyznam, że mnie podoba się bardzo (ależ skromność :P)













  szklaneczki z TKMaxx z ostatniej wyprawy, uwielbiam te prążki!!!

pompony były inspiracją do wczorajszego konkursu u Al z Czarów z drewna :)


Miłego wieczoru i weekendu, bo pewnie już nic nie wykombinuję przed :P




36 komentarzy:

  1. Dokladnie tak, jak napisalas Kasiu... bylo delikatnie i odswietnie :) Bardzo mi sie podoba! :) Pieknego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pompony-kwiaty sa rewelacja!

    Pozdrawiam!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne dekoracje...tak jak lubię...u mnie niestety się na takie detale nie zwraca uwagi...chociaz ja zwracam bardzo...i na roczek dekorowałam chociaż ta dekoracja postała może z 15min...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też nikt nie zwraca uwagi hehe. Tylko my... ale skoro to przyjęcie mojego syna, to zrobiłam jak chciałam ;).

      Usuń
  4. Na prawde slicznie i tak jak chcialas. Delikatnie i dziecieco.
    Oh, juz chrzcinki byly, ale ten czas leci. :)

    Sciskam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu i było delikatnie, dziecięco...chłopięco;)
    Pięknie;))

    OdpowiedzUsuń
  6. No ślicznie, piękne dekoracje, bardzo gustowne, delikatne!!! Super

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jestem zachwycona!:))))
    moje kolorki! pieknie, przejrzyscie, cudownie! dla mnie lepiej niz w restauracji:))):D*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobrze udekorowane na chrzciny chłopca :) jest i błekit jest i biel.. popony dają fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie to wymysliłaś i zrobiłaś. Widzę moją ulubioną karafkę z Ikea:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny wystrój :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Z dekoracji podoba mi się Bordeaux i Reserva. To taki typ dekoracji najbardziej praktycznych bo można je skonsumować ;) Na dodatek, częstokroc poprawiają biesiadnikom nastrój ;))))Hihi
    Red

    OdpowiedzUsuń
  12. Super to szkło z TK Maxx, a pompony kwiatowe po prostu cudne. Dekoracja była bardzo wysmakowana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne klimaty u Ciebie zagościły. Sprawiłaś się na medal. Wystrój to strzał w dziesiątkę.
    Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję! Obrastam w piórka - ciesze się, że smakowało :)
    A te retro szklanki z tmaxa mi się mega podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, nie moja wina, że takie pyszności, ale Twoja :P

      Szklanek u nas we Wrocławiu było sporo i do tego... niedrogie, bo za 10 sztuk aż 30zł :))

      Usuń
  15. Kasia takiego efektu się spodziewałam, mi bardzo się podoba Twoja dekoracja. Delikatna, lekka, superowa!!! Taka do Ciebie pasuje. Buziole.

    OdpowiedzUsuń
  16. A najbardziej ta świeca przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak właśnie wyobrażam sobie dekoracje na chrzest! Wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  18. no no postaralas sie ,stol wyglada swietnie Tygrysku:***

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie i bardzo delikatnie - stworzyłaś piękny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  20. tak te ciasteczkowe buciki są bardzo ładną delikatną ozdobą! a papierowe kule dopełniny całości:))) ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Wam wszystkim za tak miłe słowa :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowita inspiracja! Akurat czekają mnie chrzciny i komunia, więc na pewno moś z tego wykorzystam!


    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda naprawdę przepięknie i stylowo.
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie wyszły Ci te dekoracje. Nieskromnie dodam, że u mnie była mała inspiracja o TU--->http://achcozablog.blogspot.com/2011/08/mniejsza.html...ale to już na następne chrzciny ;) ach!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie, elegancko... Brawo Kasiu!
    Cudne zestawienie białego i niebieskości- zawsze mi się takie podobało:)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...