9/16/2015

ten o balkonie we wrześniu

W końcu!!

Maiłam dosyć upałów! I wiem inni je kochają, zaraz zaczną "nierozumieć", ale... Dwoje małych dzieci i pokoje na poddaszu, gdzie wejść można dopiero po 21, inaczej grozi uduszeniem. 
Brakiem tlenu. 
Zawałem. 
Nieprzespaną nocą.
Katarem (tak! katarem! nie ubieram dzieci jak na zimę, ale bez przeciągu się nie da!)

stop!
W końcu nastał czas temperatur przyjaznych mojemu mieszkaniu z południowymi oknami w każdym pomieszczeniu i ze SŁONECZNYM balkonem, który ponoć jest plusem ;).

Reasumując, lato jak co roku wykończyło nas psychicznie, choć nie powiem ma też wiele plusów, a o nich chyba każdy wie ;). 

Także, zapraszam na balkon, który nie wyschnął w słońcu i na którym da się oddychać :). 



W tym roku balkon obudowaliśmy i zyskał nowe krzesełka i stolik.













 Gdyby ktoś pytał dlaczego tealights ledowe... ot i cała tajemnica szkodnikowa




 tak było kiedyś TU


 ściskam!

17 komentarzy:

  1. fajny balkonik , dawno mnie tu u Ciebie nie było , i ło jaka niespodzianka druga\ie maleństwo , oj cios chyba przegapiłam ;p
    pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i oczywiscie gratuluje ;)

      Usuń
    2. Tak, tak Junior ma siostrzyczkę.
      Dzięki!
      Mnie tutaj też dłuuugo nie było... Ale cóż każdy popełnia błędy ;)

      Usuń
    3. cieszę się ,że jesteś :)) i fanie ,że masz parkę , jak podrosna będzie luzik :)

      Usuń
    4. luzik mówisz? a więc poczekam! :D

      Usuń
  2. Własnie tez nei zauwazyłam kiedy wróciłas.. no i juz 2 ?? przeciez mamy chłopców w tym samym wieku ;p ale ja na razie przy jednym zostałam :) gratuluje tak duzej juz coreczki :) i fajnie ze wrociłas :D balkon stylowo sie prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolcia ma już 13 mcy :). Łatwo nie jest ;). Ale nie narzekam :)

      Usuń
  3. Cudnie urządzony, aż bym się herbaty napiła siedząc na tym krześle :) Pozdrawiam! http://swiatoczamiali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie na tym Waszym balkonie:) Ja nasz w tym roku trochę olałam...a miało być tak cudnie....pewnie za rok :P

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, lato dało nam "popalić". Mam jednak nadzieję iż jesień będzie piękna słoneczna i da nam troszeczkę odetchnąć.
    Balkonik śliczny, dzieciaki uwielbiają takie efekty, gdzie w ziemi można się popaprać, mamie coś wysypać, czy też stłuc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, też liczę na ciepłą jesień. A o dzieciach to szkoda sów ;)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia! Balkon wystylizowany jak modelka, cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...