10/13/2015

Proste plakaty za kilka groszy




Witajcie, jak aura? Ponoć weekend ma być ciepły, dziś to jest istna zimnica... brrrr....
Jakiś czas temu zrobiłam dzieciom plakaty, w sumie to zupełnie przypadkiem wpadłam na ten pomysł.

Teraz oglądam się za kolejnym ładnym papierem. Bo tak... zrobiłam je ze zwyczajnego-niezwyczajnego papieru na prezenty. 



ten niebieski z alfabetem kupiłam w TKMaxx, jak go zobaczyłam od razu wiedziałam, co i jak ;). Były też różowe... ale niebieski pasuje w wersji i damskiej i męskiej...



wersja męska:



 
oraz damska:






gdy urodziła się córcia, zrobiłam z brystolu, druta i szarej lamówki taką oto karuzelę





baaardzo ją lubimy! Jest taka eteryczna, ten plakat z motylami dopełnił całości.


Udanego tygodnia!

9 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł! Uwielbiam te plakaty, ale mobil skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowa głowa :) to chyba już taka domena każdej MAmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, lubię banalne rzeczy do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, lubię banalne rzeczy do wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie takie proste pomysły! uroczy papier wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. No super Kasie, ze udało Ci się coś takiego dorwać. U nas nie ma szans na takie cacka jak takie arkusze.

    Super to wyszło, i że cały alfabet Ci się udało wyciąć w całości, nie jest on rozrzucony.

    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń

Dzięki !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...