10/03/2015

ten o chwili dla nas

Witajcie. 

Ostatnio miewam cudowne dni, mam w sobie duże pokłady energii... Robię co lubię, mianowicie, zaczęłam szyć... jakiś czas temu trochę, teraz znowu...pokażę Wam, ale jeszcze nie dziś ;).
Kocham tworzyć. Ciągle przetwarzam informacje wizualne. 
A Wy?

Tymczasem nasze kilkuminutowe spotkanie przy kawie i herbacie... Mamy wymagające dzieci. Tak, przyznałam to ostatnio przed sobą. To nie ja, to one potrzebują nas jakoś wyjątkowo mocno. Taki czas. Wyrażam na to zgodę. Kiedyś zamkną za sobą drzwi, a dziś nie umieją bez nas oddychać. Życie jest takie ulotne.




 Radzimy sobie z przedszkolem. Kalendarz przedszkolnego humoru po kolejnym dniu.

Mój ulubiony ostatnio gar ;). Macie? Chwalicie? :)

Cudownego weekendu!

10 komentarzy:

  1. łooo a cóż to jest za wynalazek ten gar?:) pierwsze widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam od dwóch lat i baaaaaaaaardzo chwalę !!!! Wczoraj gotowałam zupkę jarzynową, na parze robiłam łososia. Mnóstwo możliwości ! Ale ja zachwycam się od wczoraj wyciskarką, warzywa, owoce, zielenina,własne kompozycje smakowe, soki bombowe !!!! pozdrawiam i fajnego przyżądzania jedzonka życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to za przycisk ABC, u mnie tego nie ma ?

      Usuń
    2. to jest książka kucharska, ja mam nowy model i ma wbudowany system do książek właśnie to ABC to przenośny dysk z książką :)

      Usuń
  3. Termomix fajna sprawa. Mam od 4 lat i nie wyobrażam już sobie bez niego gotowania, każda gospodyni domowa powinna go mieć bo bardzo ułatwia pracę w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię. Zupe gotuje gdy dzieci jedzą śniadanie i potem z głowy :)) czasami nie nadążam myć ;).

      Usuń
  4. Termomix fajna sprawa. Mam od 4 lat i nie wyobrażam już sobie bez niego gotowania, każda gospodyni domowa powinna go mieć bo bardzo ułatwia pracę w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kawę mrożona z tego gara ja go nie mam ale moja serdeczna koleżanka tak i go uwielbia ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda Kasiu iż dzieci bardzo dużo od nas wymagają, ale to chyba przez ten współczesny świat, przez to co ich otacza. Tak właśnie kiedyś sobie pomyślałam, wychowując się na wsi w latach swojej młodości, cieszyła mnie lalka spleciona z trawy, kwiatki na łące i plecione wianki, huba z drzewa do malowania. A teraz!!!! Lego, samochody, tory............... i tysiące innych zabawek, teraz era komórek, tabletów, laptopów, gier. Dla dzieci karą jest wyjście na dwór!!! My poświęcamy swoim dzieciakom bardzo dużo czasu, ale ciągle jest go za mało!!!

    Dobrego Tygodnia Kasiu , by energia Cię nie opuszczała.
    Pozdrawiam
    Iz

    OdpowiedzUsuń

Dzięki !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...