11/28/2015

Adwentowy kalendarz i wyniki konkursu!

Witajcie,

W końcu się zmobilizowałam i wzięłam do roboty! Tak oto powstał kalendarz adwentowy. 
Prosty, bo nie miałam wiele czasu na organizację.


Papier, nożyczki, maszyna do szycia.





Cyferki... piękne macie wydrukowane, moje są napisane zwykłym markerem na szarym papierze  do pakowania. Niestety mam tylko czarny tusz, a bardzo chciałam, żeby się jakoś odznaczały.
Numerki przykleiłam przy pomocy naklejek do zdjęć. Ale myślę, że wystarczy taśma dwustronna.


W środku znajdą się przede wszystkim łakocie, na Mikołajki włożyłam dwa autka Hot Wheels,
Nie mam zdjęć, gdy są pełne, niestety, bo kończyłam dopiero wczoraj wieczorem. Pewnie będą na Fb i instagramie. Powiem tylko, że mocowanie z taśmą na zdjęciach było słabym pomysłem, musiała nam pomóc zwykła taśma samoprzylepna, teraz wszystko się trzyma.



Dodatkowo do każdego dnia włożyłam paski z cytatami.
Zastanawiałam się ilu z Was spędza te Święta w sposób duchowy. Postanowiłam podzielić się cytatami z Pisma Świętego, które przygotowałam na każdy dzień Adwentu (żródło). W ten sposób można rozważyć każdego dnia inny tekst/ zdanie w odniesieniu do Świąt Bożego Narodzenia. Jeśli macie ochotę swoje kalendarze uzupełnić o taką formę to kliknijcie w link poniżej. Wystarczy wydrukować i pociąć :).


Cytaty na Adwent

i jak?


To do następnego!


I dziękuję za każdy komentarz, to dzięki Wam chce mi się pisać :)

A teraz wyniki konkursu czapkowego. Spieszę donieść, zę wylosowana została

 evitka.

Dziękuję za zabawę! :-)





15 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie mam kalendarza dla moich chłopaków planuję nadrobić to dziś ewentualnie jutro 😊 Twój jest bardzo fajny ☺
    Gratuluję zwyciężczyni ☺
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie to się bardzo podoba kolorystyka Twojego kalendarza. Sama nigdy takiego nie robiłam ale myślę że to nawet ciekawy sposób na refleksje przedświąteczne bo tak na prawdę większość ludzi przeżywa święta od 24-26 grudnia i może dwa dni wcześniej w szale zakupowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na ten kalendarz. Twój blog inspiruje mnie nie tylko wnętrzarsko, ale teraz i duchowo... Dzięki! Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna choineczka wyszła z tych paczuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł - nie dość, że mój ukochany wzór, świetne wykonanie - to jeszcze ułożone w kształt choinki i już mamy kolejną fajną minimalistyczną dekorację świąteczną :)
    Nie wiem czy juz przypadkiem ci tego nie proponowałam - jeśli tak to zdecydowanie polecam swoją propozycję. Na moim blogu trwa cykl Wasze Wnętrza, w którym każdy może pochwalić się swoim wnętrzem - koniecznie pochwal się swoim!! Serdecznie zapraszam mailowo marta.wieclaw@wp.pl lub w komentarzy informacja gdzie mogę znaleźć zdjęcia :) pozdrawiam i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kalendarz. bardzo oryginalny w tym wzorze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przed chwilą dosłownie również skończyłam "szycie" torebeczek na kalendarz adwentowy :-) i również użyłam markera :-) Świetnie wykombinowałaś ten swój kalendarz, bardzo bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kalendarz i bardzo fajne miejsce na jego powieszenie :)))
    buziaków moc

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny i szybki kalendarz:) no w miarę szybki do wykonania:) ja poszłam w tym roku na łatwiznę i wydrukowałam gotowe kartki które nakleiłam na okno....córcia na szczęście jeszcze za mała ale w przyszłym roku już coś dla niej muszę wymyśleć...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...